سیاست حفظ حریم خصوصی کاربر

به نام خدا

سایت قصه و داستان ایپابفا متعهد می‌شود که اطلاعات کاربران (ازجمله اطلاعات هویتی، ایمیل، شماره تلفن، IP ….) را با تمام امکاناتی که در اختیار دارد محافظت کند و به‌هیچ‌عنوان این اطلاعات را در اختیار سازمان‌ها و مراکز دیگر به‌منظور تبلیغات یا خدمات دیگر ارائه ندهد.

همچنین ما این امکان را در اختیار کاربر قرار داده‌ایم که در صورت عضویت در تارنمای ایپابفا بتواند اطلاعات خود را ویرایش کند یا در صورت درخواست برای حذف کاربری خود، این امکان برای کاربر فراهم گردد.

سایت ما چه اطلاعاتی را از کاربران جمع‌آوری می‌کند و چرا؟

هنگام ورود شما به سایت (در صورت فعال بودن افزونه آمارگیر) اطلاعاتی همچون دفعات بازدید شما از سایت، مدت‌زمان حضور شما در سایت، نسخه مرورگر، دستگاهی که با آن سایت را مشاهده می‌کنید، منطقه جغرافیایی شما و اطلاعات فنی دیگر توسط افزونه آمارگیر ثبت می‌شود. وقتی بازدیدکنندگان نظری در سایت ارسال می‌کنند، داده‌های کاربر ازجمله آدرس ایمیل، آدرس IP (نشانی پروتکل اینترنت) و زمان ارسال نظر به‌طور خودکار ثبت می‌شود. این اطلاعات به‌هیچ‌عنوان در اختیار هیچ فرد یا سازمانی قرار نمی‌گیرد و فقط جهت بهبود بازدید تارنمای ایپابفا استفاده می‌شود.

حقوق شما در رابطه با داده‌های خود چیست؟

اگر در این تارنما، صاحب حساب کاربری باشید، حق دارید اطلاعات حساب کاربری خود را تغییر دهید. همچنین حق دارید با ارسال درخواست به مدیریت سایت، حساب کاربری و تمام اطلاعات آن را پاک کنید. به یاد داشته باشید که با حذف حساب کاربری، تمام سوابق خرید محصولات، پرداخت‌ها، لینک‌های دانلود و راه‌های اطلاع‌رسانی سایت به شما نیز پاک می‌شود.

همچنین در صورت ارسال نظر، ثبت و تأیید دیدگاه شما در هر قسمت از سایت، حق دارید با ارسال درخواست، دیدگاه خود را حذف نمایید.